close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 視聽娛樂 - 發問中 
More Tickets. Better Service. Lower Prices.

Buy or sell tickets for concerts, sports, or theater. You'll find a huge and affordable selection at Ticket Liquidator!
From our sponsors
哈韓或是反韓主要原因
Aug 26th 2014, 09:30

哈囉~

我也是學生~

反正問題就是哈韓or反韓 的原因~

我已哈韓的角度回答你杯~

要哈韓~原因很簡單~

聽到韓國的音樂很喜歡~就開始去找唱的人or團體是誰 就開始哈韓了

看著電視轉啊轉~轉到韓劇~不然就是韓綜~開始哈韓了~

身旁有哈韓的人~看韓劇 聽韓國音樂 看韓綜 被洗腦了

要不就看到非常漂亮or帥氣的藝人 開始哈韓了

以上原因~我全中==

不管誰哈韓or反韓 不關我的事 反正我哈韓~ 就愛EXO~~~~~~~~~~~~

參考資料: 我的腦袋

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    alotirlqa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()