close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
[心情] 如何忘掉八年的感情
Nov 26th 2014, 11:42, by fanter77

[unable to retrieve full-text content]

我有一個從大學即交往的女友,在今年二月分手,我們讀的是南部的學校,但她是北部人
,我是南部人,從畢業以後便一直是遠距離的感情,這期間經歷了我生了一場重病、當兵
、出社會工作等,算一算加起來也有八年,她對我很好,我家人也都很喜歡她,一直叮囑
我一定要娶她,雙方家長也都認定彼此是親家。
但因為八年的交往讓彼此的感覺淡了,長時間的遠距離戀愛,以及因為我工作的關係無法

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    alotirlqa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()