close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
[求助] 我到底怎麼了
Nov 26th 2014, 11:33, by jacky4496

作者jacky4496 (resaa)

看板Boy-Girl

標題[求助] 我到底怎麼了

時間Wed Nov 26 11:33:04 2014

在國中一年級時 我喜歡上我們班的一個女生 很恰巧的她也喜歡上我 所以我們在一起了 在國中畢業時 她提分手而我也尊重 感覺上述有點廢話 小弟現在大學一年級 也想和大家一樣 談一場轟轟烈烈的戀愛 但我突然發現 我不懂自己想要什麼 我一直以為我很懂人生 或許我只是很懂生死而已(開過很多次刀) 我現在處於一個迷惘的狀態 也很難跟別人說 也不知道怎麼幫 來版上求助大家 看有沒有辦法知道自己想要什麼 拜託…… -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 42.78.194.90 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1416972787.A.B13.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    alotirlqa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()